Gider Grupları, alınan ürünlerin veya yapılan harcamaların sınıflandırılması için kullanılan kategorilerdir. Bu gruplar, giderlerin daha iyi takip edilmesini ve raporlanmasını sağlar. Gider Gruplarını yönetmek için aşağıdaki adımları takip edebilirsiniz:
1.Büro yönetim programında üst sekmede "Giderler" sekmesine tıklayın.
2.Alt menüde "Gider Grupları" butonuna tıklayın. Bu işlemle birlikte Gider Grupları listesi açılacaktır.
3.Yeni bir Gider Grubu oluşturmak istediğinizde, sağ üst köşede bulunan "Grup Kaydı" formunda, Grup Adı ve Grup Türü gibi bilgileri doldurun.
4.Bilgileri doldurduktan sonra "Kaydet" butonuna tıklayıp oluşturduğunuz grubu kaydedin. Bu şekilde oluşturduğunuz grup, Gider Grupları listesine eklenecektir.
5.Gider Grupları listesinde her gider grubu için 3 adet işlem mevcuttur:(Gruba Ait Giderleri Göster,Grubu Düzenle,Grubu Sil)
Bu adımları takip ederek, Gider Grupları oluşturabilir, düzenleyebilir, silebilir ve gruplara ait giderleri görüntüleyebilirsiniz. Bu sayede harcamalarınızı daha iyi yönetebilir ve raporlayabilirsiniz.