Teklif! Promosyon 2024 takvim yılı içerisinde tüm ürünlerimiz ücretsiz! Hemen Başvur
01. Sistem Ayarları

Kurum bilgileri düzenlemek için aşağıdaki adımları izleyebilirsiniz :

1.Öğretmenevi yönetim ve online rezervasyon programında üst sekmede "Web Panel" sekmesine tıklayın.

2.Açılan alt menüde "Sistem Ayarları" butonuna tıklayın. Bu işlemi gerçekleştirdikten sonra "Genel Ayarlar" sayfası karşınıza çıkacaktır.

3."Genel Ayarlar" sayfasının içerisinde 6 tane sekme bulunmaktadır. İlgili sekme olan "Kurum Bilgileri" sekmesine tıklayın.

4.Bu sayfada, kurumunuzun, bankanızın ve hava durumu bilgilerini doldurmanız gereken alanlar bulunmaktadır.

5.İlgili bilgileri doldurun. Örneğin, Kurum Kısa Ünvan, Kurum Tam Ünvan, İl, İlçe, Telefon, Banka Adı, Hesap Ünvanı, İban No, Kurum Yetkilisi, Adres, GPS Koordinatları, Web Site Adresi, Hava Durumu Widget Bölge gibi bilgileri girin.

6.Ayrıca, Header Logo ve Footer Logo gibi bilgilerin dosyalarını seçip yükleyebilirsiniz.

7.Tüm bilgileri doldurduktan sonra sayfanın sağ üst köşesinde "Ayarları Uygula" butonuna tıklayıp değişiklikleri kaydedebilirsiniz. Bu şekilde düzenlediğiniz kurum bilgileri sistemde güncellenecektir.


Kurum Bilgileri

1.Öğretmenevi yönetim ve online rezervasyon programında üst sekmede "Web Panel" sekmesine tıklayın.

2.Açılan alt menüde "Sistem Ayarları" butonuna tıklayın. Bu işlemi gerçekleştirdikten sonra "Genel Ayarlar" sayfası karşınıza çıkacaktır.

3."Genel Ayarlar" sayfasının içerisinde 6 tane sekme bulunmaktadır. İlgili sekme olan "Web Entegrasyon Ayarları" sekmesine tıklayın.

4.Bu sayfada SMTP, API ve Sanal Pos bilgilerini doldurmanız gereken alanlar bulunmaktadır.

5.İlgili bilgileri doldurun. Örneğin, SMTP Sunucusu, SMTP Kullanıcı Adı, SMTP Şifresi, API User, API Key, Pos Mağaza Numarası, Banka, Pos Başarılı URL gibi bilgileri girin.

6.Ayrıca "Sanal Pos Servisi"nin açık veya kapalı olmasını seçebilirsiniz.

7.Bilgileri doldurduktan sonra sayfanın sağ üst köşesinde "Ayarları Uygula" butonuna tıklayıp değişiklikleri kaydedin.


Web Entegrasyon Ayarları

1.Öğretmenevi yönetim ve online rezervasyon programında üst sekmede "Web Panel" sekmesine tıklayın.

2.Açılan alt menüde "Sistem Ayarları" butonuna tıklayın. Bu işlemi gerçekleştirdikten sonra "Genel Ayarlar" sayfası karşınıza çıkacaktır.

3."Genel Ayarlar" sayfasının içerisinde 6 tane sekme bulunmaktadır. İlgili sekme olan "E-Fatura Ayarları" sekmesine tıklayın.

4.Bu sayfada öncelikle "E-Fatura Gönderimi"nin açık veya kapalı olmasını seçebilirsiniz.

5.Ardından "E-Fatura Kullanıcı Adı" ve "E-Fatura Kullanıcı Şifresi" bilgilerini doldurun.

6."E-Fatura Servis Sağlayıcı" bilgisini açılan menüden ilgilendiğiniz seçeneği seçin (örneğin, UyumSoft gibi).

7.Ayrıca, Fatura Ünvanı, Vergi Dairesi, Vergi Numarası, Ticaret Sicil No, Adres, İl, İlçe gibi bilgileri doldurmanız gerekmektedir.

8.Bilgileri doldurduktan sonra, "E-Fatura Ayarları" sayfasının sağ üst köşesinde bulunan "Ayarları Uygula" butonuna tıklayıp değişiklikleri kaydedebilirsiniz. Bu şekilde E-Fatura ayarlarındaki güncellemeler sisteme uygulanacaktır.


E-Fatura Ayarları

1.Öğretmenevi yönetim ve online rezervasyon programında üst sekmede "Web Panel" sekmesine tıklayın.

2.Açılan alt menüde "Sistem Ayarları" butonuna tıklayın. Bu işlemi gerçekleştirdikten sonra "Genel Ayarlar" sayfası karşınıza çıkacaktır.

3."Genel Ayarlar" sayfasının içerisinde 6 tane sekme bulunmaktadır. İlgili sekme olan "Sosyal Medya" sekmesine tıklayın.

4.Bu sayfada ilgili kurumun İnstagram, Facebook ve Twitter gibi üç adet sosyal medya linkini manuel olarak girebilirsiniz.

5.Sosyal medya linklerini girdikten sonra değişiklikleri kaydetmek için "Ayarları Uygula" butonuna tıklayın.

Bu adımları izleyerek kurumunuzun sosyal medya bağlantılarını girebilir ve kaydedebilirsiniz.


Sosyal Medya

1.Öğretmenevi yönetim ve online rezervasyon programında üst sekmede "Web Panel" sekmesine tıklayın.

2.Açılan alt menüde "Sistem Ayarları" butonuna tıklayın. Bu işlemi gerçekleştirdikten sonra "Genel Ayarlar" sayfası karşınıza çıkacaktır.

3."Genel Ayarlar" sayfasının içerisinde 6 tane sekme bulunmaktadır. İlgili sekme olan "Tema Ayarları" sekmesine tıklayın.

4.Tema Ayarları sayfasında, öncelikle "Web Site Teması" seçeneğinden istediğiniz temayı seçin. Örneğin, Tema1, Tema2, Tema3 gibi seçenekler olabilir.

5.Temayı seçtikten sonra, temanın rengini belirlemek için "Renk Seçiniz" seçeneğini kullanabilirsiniz. Örneğin, mavi, kahverengi, yeşil, gri gibi renk seçenekleri olabilir.

6.Seçtiğiniz tema ve rengi belirledikten sonra, sayfa üzerinde seçtiğiniz temanın görüntüsü size gösterilecektir.

7.Yaptığınız ayarları kaydetmek için sayfanın sağ üst köşesinde bulunan "Ayarları Uygula" butonuna tıklayın.

Bu adımları izleyerek web sitesinin tema ayarlarını yapabilir ve değişiklikleri kaydedebilirsiniz.


Tema Ayarları