Teklif! Promosyon 2024 takvim yılı içerisinde tüm ürünlerimiz ücretsiz! Hemen Başvur
06. Tarife Yönetimi

Tarife yönetimi, Öğretmenevi Yönetim ve Rezervasyon Sistemi'nde konaklama işlemlerinin raporlanması ve takibi için kullanılan bir özelliktir. Tarifeler, kayıtların raporlanabilmesini sağlamak ve kategorize etmek amacıyla kullanılan etiketlerdir. Örneğin, kamu personeli, sivil veya öğretmen gibi farklı gruplar için ayrı tarifeler oluşturulabilir. Bu tarifeler, rapor ekranlarında günlük, haftalık, aylık veya belirli bir tarih aralığında satışların ve rezervasyonların raporlanmasını sağlar.


Tarife yönetimi dinamiktir, yani istediğiniz kadar tarife oluşturabilirsiniz. Her bir tarife, rapor ekranında ilgili kategoriye ait verilerin ayrı ayrı görüntülenmesini sağlar. Örneğin, kamu personeli tarifesine ait rezervasyonları ve gelirleri ayrı ayrı takip edebilirsiniz.


Tarifeler, sadece Konaklama modülündeki raporlamalar için kullanılır ve Web Yönetim modülünde odaların fiyatlandırması için tanımlanan tarifelerden farklıdır. Bu nedenle, aşağıdaki noktaları belirtmek önemlidir:


Web sayfasında yer alan odaların fiyatlandırması için ise Web Yönetim modülünde ayrı bir tarife sistemi bulunur. Bu ayrımı göz önünde bulundurarak, tarifeleri doğru şekilde oluşturabilir ve yönetebilirsiniz.

Öğretmenevi Yönetim ve Online Rezeravsyon Sisteminde tarife oluşturmak çok basittir.


Tarife Yönetimi

Tarifeleri yönetmek için aşağıdaki adımları izleyebilirsiniz:


Üst menüde yer alan "Ayarlar" sekmesine giriş yaparak, "Tarife Yönetimi" butonuna tıklayın. Açılan sayfada, mevcut tarifeleri düzenleyip veya sileceğiniz tarifelerin yer aldığı bir tablo bulunmaktadır. Hemen bu tablonun sol tarında ise "Yeni Tarife" kaydı yapabileceğiniz "Tarife Kaydı" formu yer almaktadır.