Tarife yönetimi, Öğretmenevi Yönetim ve Rezervasyon Sistemi'nde konaklama işlemlerinin raporlanması ve takibi için kullanılan bir özelliktir. Tarifeler, kayıtların raporlanabilmesini sağlamak ve kategorize etmek amacıyla kullanılan etiketlerdir. Örneğin, kamu personeli, sivil veya öğretmen gibi farklı gruplar için ayrı tarifeler oluşturulabilir. Bu tarifeler, rapor ekranlarında günlük, haftalık, aylık veya belirli bir tarih aralığında satışların ve rezervasyonların raporlanmasını sağlar.
Tarife yönetimi dinamiktir, yani istediğiniz kadar tarife oluşturabilirsiniz. Her bir tarife, rapor ekranında ilgili kategoriye ait verilerin ayrı ayrı görüntülenmesini sağlar. Örneğin, kamu personeli tarifesine ait rezervasyonları ve gelirleri ayrı ayrı takip edebilirsiniz.
Tarifeler, sadece Konaklama modülündeki raporlamalar için kullanılır ve Web Yönetim modülünde odaların fiyatlandırması için tanımlanan tarifelerden farklıdır. Bu nedenle, aşağıdaki noktaları belirtmek önemlidir:
Web sayfasında yer alan odaların fiyatlandırması için ise Web Yönetim modülünde ayrı bir tarife sistemi bulunur. Bu ayrımı göz önünde bulundurarak, tarifeleri doğru şekilde oluşturabilir ve yönetebilirsiniz.