Teklif! Promosyon 2024 takvim yılı içerisinde tüm ürünlerimiz ücretsiz! Hemen Başvur
03. Rezervasyon İşlemleri

Rezervasyon oluşturmak için iki yol bulunmaktadır. İşte bu iki yol:

Birinci Yol:

1.Büro yönetim sistemindeki yan sekmede "Salon Yönetimi" sekmesine tıklayın.

2.Açılan alt menüde "Özet Görünüm" butonuna tıklayın, böylece "Özet Görünüm" sayfası açılacaktır. Bu sayfada salonların sekmelerini görüntüleyebilirsiniz.

3.İstediğiniz salonun sekmesine tıklayıp açılan tarih tablosunun içinde istediğiniz tarih kutusunun üzerine tıklayın.

4.Tıkladığınızda rezervasyon oluşturma formu karşınıza çıkacaktır.

Özet Görünüm

İkinci Yol:

1.Büro yönetim sistemindeki yan sekmede "Salon Yönetimi" sekmesine tıklayın.

2.Açılan alt menüde "Rezervasyon Listesi" butonuna tıklayın, böylece "Rezervasyon Listesi" sayfası açılacaktır.

3.Rezervasyon listesinin sağ üst köşesinde "Yeni Rezervasyon" butonuna tıklayın, yeni rezervasyon oluşturma formunu görüntüleyebilirsiniz.

Yeni Rezervasyon

Yeni Rezervasyon

4.Formdaki bilgileri (Cari Kart, Tarife, Salon, Kira Tutarı) doldurun.Yeni Cari Kart oluşturacak olursanız cari kart listesinin ilk seçeneği seçip "Yeni Cari Kart" butonuna tıklayın ve açılan Cari Kart (İsim , Soyisim ,Cari Grup ,E-posta) ve fatura bilgilerini(Firma Ünvanı , Vergi No , İban) gibi bilgilerini doldurun


5.Başlangıç ve bitiş tarihine ve saate dikkat ederek seçim yapın.

6.Ardından Hizmet Adı'nı açılan listeden seçin ve tutarını doldurun.

7.Birden fazla hizmet seçmek isterseniz "Yeni Satır" butonuna tıklayın.

Rezervasyon Formu

Ek Hizmet Formu

8.Not: Hizmet listesinin dışında yeni bir hizmet oluşturmak için "Hizmet Yönetimi" butonuna tıklayıp açılan formda ek hizmet adını yazıp ekleyebilirsiniz. Ayrıca, listedeki herhangi bir hizmeti silmek için "Sil" ikonuna tıklayın.

9.İstediğiniz hizmetleri seçtikten sonra "Rezervasyonu Kaydet" butonuna tıklayın. Böylece kaydettiğiniz yeni rezervasyon rezervasyon listesine eklenecektir.


Rezervasyon kaydı formun yanında "Rezervasyon Tablosu" bulunmaktadır. Bu tabloda tüm rezervasyonları hangi tarihte yapıldığını inceleyebilirsiniz. Ayrıca, tablodaki herhangi bir rezervasyona tıklayıp açılan rezervasyon formunu güncelleyebilir ve bilgilerini değiştirebilirsiniz.

Rezervasyon Tablosu

Büro yönetim sistemindeki yan sekmede "Salon Yönetimi" sekmesine tıklayın, ardından açılan alt menüde "Rezervasyon Listesi" butonuna tıklayın. Bu işlemi gerçekleştirdiğinizde açılan sayfada kaydedilen salonların sekmelerini görüntüleyebilirsiniz. Her kaydedilen salon sekmesinde, o salona ait oluşturulan rezervasyonların listesini inceleyebilirsiniz. Rezervasyonların bilgilerini (Cari Unvan, Salon, Giriş Saati, Çıkış Saati, Tarife, Tutar gibi bilgileri) görebilirsiniz.

Rezervasyon Listesi

Ayrıca, her rezervasyonun sağ tarafında "Düzenle" ikonuna tıklayıp ilgili rezervasyonun hangi salona ait olduğunu ve kira tutar bilgilerini değiştirebilir ve güncelleyebilirsiniz. Bir rezervasyonu silmek istediğinizde ise "Sil" ikonuna tıklamanız yeterli olacaktır.

Rezervasyon Düzenle

Mevcut Rezervasyonu Yönetmek için aşağıdaki adımları izleyebilirsiniz:

1.Büro yönetim sistemindeki yan sekmede "Salon Yönetimi" sekmesine tıklayın, ardından açılan alt menüde "Rezervasyon Listesi" butonuna tıklayın. Bu işlemi gerçekleştirdiğinizde açılan sayfada kaydedilen salonların sekmelerini görüntüleyebilirsiniz. Her kaydedilen salon sekmesinde, o salona ait oluşturulan rezervasyonların listesini inceleyebilirsiniz.

2.İstediğiniz rezervasyonun üzerine tıklayıp "Salon Rezervasyon Detay" sayfasına erişebilirsiniz. Bu sayfada rezervasyonun detaylı bilgilerini inceleyebilirsiniz, örneğin rezervasyonu yapan kişinin adı, başlangıç zamanı, bitiş zamanı, kira tutarı, ek hizmetler gibi bilgiler.

Salon Rezervasyon Detay

Rezervasyon Duzenle

3.Rezervasyonun bilgilerini düzenlemek istiyorsanız "Bilgileri Düzenle" butonuna tıklayıp (Tarife, Salon, Kira Tutarı) gibi bilgileri değiştirebilir ve güncelleyebilirsiniz.


4.Ayrıca, salonun sözleşme senedinin çıktısını almak istiyorsanız "Sözleşme Senedi" butonuna tıklamanız gerekmektedir.

Sözleşme Senedi

Tahsilat Listesi

5.Salon rezervasyon detayının sağ tarafında tahsilat bilgilerini (Toplam Tutar, Ek Hizmet Tutarı, Toplam Tahsilat, Kalan Tutar) inceleyebilirsiniz.Ayrıca yaptığınız tahsilat listesini görüntüleyebilirsiniz.


6.Tahsilat yapmak için Tahsilat Listesi'nde "Tahsilat Girişi" butonuna tıklayın. Açılan formda (Ödeme Şekli, Ödenen Tutar, Fiş No) gibi bilgileri doldurarak ödeme veya tahsilat tutarını kaydedebilirsiniz. Bu şekilde yaptığınız ödeme veya tahsilat tahsilat listesine eklenecektir.

Tahsilat Girişi